درباره ما

حرفی برای گفتن در تجارت الکترونیک

در سال ۱۳۸۵ با سرمایه اندکی شروع کردیم و حالا این عددها، سهم بزرگ ما از بازار تجارت الکترونیک را نشان می‌دهد.

به بازارگاه خوش آمدید!

در ۱۰ سال اول، فقط به شکل خرده‌فروشی آنلاین فعالیت می‌کردیم و دیجی‌کالا تنها فروشنده در وب‌سایت خود بود. اما از سال ۱۳۹۶ مدل کسب‌وکارمان را به بازارگاه (Marketplace) تغییر دادیم. حالا دیجی‌کالا هیچ تفاوتی با ۱۵۰ هزار فروشنده دیگر در این وب‌سایت ندارد و همه در کنار هم فعالیت می‌کنند. در آینده می‌خواهیم یک میلیون کسب‌وکار ایرانی را به بازار ۲۰۰ میلیون‌ نفری منطقه وصل کنیم.

یک سال چگونه گذشت؟

ما ارائه آمار و اطلاعات را وظیفه هر کسب‌وکار شفاف و هوشمند می‌دانیم. گزارش سال ۹۹ دیجی‌کالا گزیده‌ای از دستاوردهای ماست که با همراهی شما خلق شده و اطلاعات جامعی را از «رفتار کاربران»، «عملکرد کسب و‌کارهای فعال ایرانی در بازارگاه دیجی‌کالا» و «آمار فروش» در اختیار شما می‌گذارد.

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • قیمت
  • موجودی
  • دسترسی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیحات
  • محتوا
  • ابزارک
  • ابعاد
  • اطلاعات اضافی
  • ویژگی های
  • ویژگی های سفارشی
  • فیلدهای سفارشی
مقایسه